Vacature Congres & Event Organisator

Ben jij de ‘aardigste’ Congres & Event Organisator van Nederland? En ben jij ook een commerciële persoonlijkheid met organisatietalent die gelooft dat luisteren belangrijker is dan praten? Word jij blij van gast- en klanten contact en wil je samen met een enthousiast team het verschil maken?! Wij geven je graag de de ruimte!

Per 1 januari/februari a.s. zijn wij op zoek naar een Congres & Event Organisator, die het commerciële team van de Nieuwe Buitensociëteit Zwolle/Theater Buitensoos komt versterken. We streven er naar om Nieuwe Buitensociëteit Zwolle en Theater Buitensoos verder op de kaart te zetten als dé totaaloplosser in het faciliteren van congressen en events in noord – oost Nederland.

In deze functie ben jij verantwoordelijk voor het reserveringstraject van A tot Z. Van het voeren van telefonische en live verkoopgesprekken, het opstellen van offertes, service verlening in het voortraject, interne communicatie, after sales en relatiebeheer.

Werken bij Nieuwe Buitensociëteit Zwolle & Theater Buitensoos
Wij geloven dat mensen elkaar altijd zullen blijven ontmoeten, dat is onze visie. Onze missie is om deze ontmoetingen te organiseren. Binnen de Nieuwe Buitensociëteit bieden we zakelijk Nederland daarom een ongelimiteerd scala aan mogelijkheden. Ontmoeten, werken, vergaderen, trainen, congressen en vieren. Van intiem klein tot absurd indrukwekkend. Wij geven onze collega’s de ruimte om onze klanten en gasten ‘teruglustig’ te maken. De belangrijkste strategie hiervoor is het bieden van ‘State-of-the-Heart’ Hospitality. We willen ‘binnenvoelbaar’ zijn. Dat noemen we Kindest Regardz en onze ambitie is om het aardigste bedrijf van Nederland te zijn. ‘Nooit meer neen’ is wat ons betreft de beste omschrijving van onze kijk op excellente service. Dat vraagt veel van onze mensen, maar het geeft onze klant en onze gast het juiste gevoel bij onze dienstverlening. We bieden de locatie, maar denken in de eerste plaats in oplossingen.

De functie

  • Voeren van verkoopgesprekken n.a.v. binnenkomende aanvragen (telefonisch en per mail) voor reserveringen van onder andere congressen, events en vergaderingen van 50 tot 1250 personen.
  • Opstellen van offertes en bevestigingen (binnen de richtlijnen met betrekking tot prijsafspraken, prijsstructuur en yield- en aannamebeleid) en het vastleggen van de gemaakte afspraken in het reserveringssysteem Regardz Online.
  • Bewaken en tijdig opvolgen van geboekte opties en taken
  • Verwerken van wijzigingen in boekingen en het behandelen van annuleringen
  • Verzorgen van rondleidingen
  • Bestellen van extern benodigde materialen, toezicht houden op correcte bevestiging (conform prijsafspraken) en levering van deze goederen/diensten
  • Opstellen en afstemmen van draaiboeken
  • Voeren van aftersales gesprekken
  • Relatiebeheer
  • Ontwikkelen van uitvoeren van (commerciële) ideeën ter verbetering van de klant ervaring
  • Registreren en verwerken van (aan)betalingen en omzetten
  • Diversse commerciële rapportages
  • Waar nodig ontvangen en/of meehelpen tijdens evenementen en het draaien van receptiediensten

Wie ben jij
De Congres & Event Organisator is een creatief en commercieel organisatie talent met een sterke hang naar succes en een uitstekend gevoel voor kansen en mogelijkheden. Haar/zijn hart gaat sneller kloppen van het continu zoeken naar de juiste combinatie van service, commercie en organisatie. Hij/zij gelooft in de kracht van maatwerk, creatieve oplossingen en het opbouwen van relaties. Gedetailleerd werken, sociale vaardigheden, het nakomen van afspraken en ervaring zijn belangrijke bagage om succesvol te zijn. Je herkent je in de woorden; sterke persoonlijkheid, teamplayer, enthousiasme, drive en optimisme.

Functie eisen
– MBO+ of HBO werk- en denkniveau
– Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke commerciële functie in de hospitality branche
– Minimaal 4 dagen per week beschikbaar

Sollicitatieprocedure
Voldoe jij aan bovenstaand profiel en heb je na het lezen van deze vacature een glimlach op je gezicht gekregen? Sta je te trappelen om deel uit te maken van ons actieve en hardwerkende team en pas jij in het door ons geschetste Kindest Regardz beeld? Dan ontvangen we graag jouw sollicitatie, waarin je ons overtuigt van jouw talent, ambitie en jouw motivatie om voor Nieuwe Buitensociëteit Zwolle & Theater Buitensoos te komen werken.

Ben je enthousiast geraakt voor deze functie en onze organsatie, maar heb je nog vragen? Voor meer informatie kun je altijd contact opnemen met Patricia Wolf (Supervisor Reserveringen), via telefoonnummer 038 – 426 02 60 of via e-mail patricia.wolf@nieuwebuitensocieteitzwolle.nl. De sollicitatieprocedure sluit op zondag 17 december a.s.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.